vagentilldromhuset

2012-02-21
16:14:53

testar igen då
Hallå!

Jag gjorde ett inlägg imorse som bara försvann, kul! Blev helt galen, men jag bestämde mig för att försöka nu istället =) Hoppas att det går bättre nu!

Idag har jag varit hos Soffe och Hugo. Det var sååå himla mysigt, vill ha många fler såna dejter!! Vi käkade lunch, planerade dop och bara pratade en massa! Härligt!

Det fick mig dock att sakna andra vänner. Nu var det evigheter sen vi umgicks med Johanna, Nisse och Teodor, måste verkligen ta tag i det och fixa en dejt med dem SNART!!!!

Imorgon blir det uppsats HELA dagen lång, usch, men det kommer nog att kännas väldigt mycket bättre när den är helt klar och jag är godkänd på skiten!! ;)

Uffe ringde precis! Han undrade vad vi skulle äta idag? Jag är fortfarande lite mätt sen lunchen, men jag är så sjukt sugen på tacos så det blir det idag. Igår skulle jag överraska honom med lite mat när han kom hem från jobbet, det gick inte så bra. Uffe är ju allergisk mot nötter. MEN inte mot jordnötter, jättekonstigt, men så är det. Så då tänkte jag att han kunde äta jordnötssås, och det blev det! Men han fick smaka lite på den innan riset var klart och det började sticka lite i läpparna så han fick åka ner och köpa mat till sig =P Vilken underbar fru han har va??? Hahaha Som tur är så svullnar inte halsen på han, men han känner av att det inte funkar. Så nu blir det att åka till Sing Thai snart så jag får god jordnötssås och han kan äta nått som han inte dör av ;)

Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: