vagentilldromhuset

2012-04-09
10:30:07

Sista dagen av påsken...

första dagen på veckan! Och jag gick faktiskt och tränade idag med =) Bra! Imorgon ska jag på massage och då får jag inte träna på hela dagen och på onsdag ska jag till Wenche och fixa håret, då vill man ju inte bli snygg och sen svetta ner sig, näe, usch ;)

Uffe kämpar på med badrummet!! Han har gipsat väggar och snart taket, sen är det golvet som ska gipsas och lägga värmeslang och sen flytspackla! Får se hur mycket han hinner med idag =) Han är så duktig!!


Jag måste bara berätta!! Igår kom kusin Adde med familj ut hit och tog en fika! Uffe och jag fick frågan om vi ville bli gudföräldrar/faddrar till Hugo!! Självklart sa vi JAAAA! En underbar uppgift! =) Tack för att vi får äran!

Dags att ta tag i dagens bestyr =)


Ha en bra annandag påsk!


Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: