vagentilldromhuset

2011-03-18
15:18:29

Uups, ett tag sen sist visst
Ojoj, det var ju inte riktigt meningen att det skulle ta så lång tid innan jag skrev här igen, men ibland är det bara sååå mycket att göra så man glömmer bort att man ska vara här ute oxå ;)

Jag har tagit bilder på mina bröllopsskor och min handväska, men de bilderna kommer en annan dag =/ sitter egentligen och skriver på min kartläggningsuppgift, men tappade bort inspirationen, sånt händer ju tyvärr ibland! Uppgiften ska vara inlämnade den 28/3 senast och jag tror nog inte att jag lämnar in den tidigare, skulle bli chockad om det skulle bli så =) Jag har ju inte ens någon struktur på det ja skriver, jag bara skriver för att få ner något på pränt. och så får jag väl klippa och klistra halvt ihjäl mig under nästa vecka för att få ihop det någorlunda bra. Det ska bli skönt när den här uppgiften är klar (30/3 kl 12) är allt klart och då är det bara att invänta kompletteringarna ;)

Annars då? Ja, du vad händer! Inte mycket, har fått en del jobbdagar, vilket går åt, men det är i en femma och en sexa och det ska jag tala om för er att det är inte det lättaste!! Skolan är ju inte direkt prio 1 när man är 11-12 år, jag kommer ju själv ihåg hur det var!! Näe, jag hoppas på att det blir några fler jobbdagar på låg =) Där trivs jag som fisken i vatten. I onsdags var jag och hälsade på min gamla handledare och fick iaf en dags jobb och kanske en dag till, hon skulle kolla om de andra lärarna klarade sig, så det hoppas vi såklart inte att de gör ;)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: