vagentilldromhuset

2011-03-04
08:24:35

Heeelg
Sååå skönt med helg! Och denna helg ska vi bara vara VI! Ska bli härligt. Vi ska njuta av lite god mat och hoppas på lite fint väder. I helgen ska jag även försöka fixa lite grejer inför VFU´n nästa vecka. VFU och skola är hur nästa vecka ser ut HEEELA VECKAN!!

Jag har även försökt att få en plats på tisdagens spinning, men jag har inte fått svar om det finns någon ledig cykel, men jag hoppas!! Idag ska jag passa på att gå ut och gå en liten sväng oxå...men jag önskar att solen kunde titta fram det är så mycket härligare ute då och så får man lite vårkänslor =) Skadar ju inte när det är så här mulet ute.

Tvätta står oxå på dagens att göra lista!! Vilken intresant dag jag kommer att ha, haha!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: