vagentilldromhuset

2011-08-18
15:00:11

Nope, not yet, but sooooon =)

Så sant som det är sagt!! Inga bilder ÄN, men jag försökte fixa över mina bilder från mobilen till datorn, OCH det gick ju inte så bra!! Måste vänta tills Uffe kommer hem och kan visa mig hur jag ska göra, tekniska jag ;)


Då kommer jag visa bilder från morgon till kväll =) Det finns ju ganska många så jag kommer välja ut några av guldklimparna från vår alldeles underbara dag <3


Sen kommer jag oxå börja uppdatera lite om vad som händer här hemma! det har ju försvunnit en trapp och en balkong och det ska dräneras runt huset och ni ska få se lite bilder på vad som hänt än så länge!


Denna vecka har jag varit ledig och gjort en massa måsten här hemma, som att putsa fönster, städat, bakat bullar till regnamarken och sett till att maken fått mat direkt när han kommit hem från jobbet, duktig fru han har ;)


Nästa vecka börjar skolan och det är dags att gå tillbaka till vardagen, ska faktiskt bli lite skönt att få struktur på tillvaron igen. Sommaren har ju varit fylld av planering, bröllop och lite ledighet som spenderats hos vår fina vän Andreas, ja, inte hela ledigheten , men nån vecka sammanlagt tror jag att det blev. Och NÄE, jag hjälpte inte till, jag gosade mest med Teodor =) Men Uffe fick snällt hoppa upp på taket, men han var lika glad för det men gladast var nog Andreas =D

Höres en annan dag finaste ni


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: