vagentilldromhuset

2010-05-26
13:01:10

sjuk eller stressad???

Goddagens på er!!

Igår kände jag mig halvkrasslig, ont i magen, huvudet och kände mig frusen...idag/imorse vaknade jag med magknip och sprang på toa några gånger och sen lite kräk på det. Trevligt att jag skriver om det här =) Men nu är det nästan fem timmar sen och jag känner mig inte sjuk i kroppen, men har fortfarande ont i magen... är jag sjuk eller är jag bara sjukt stressad???? Det har varit ganska mycket den senaste tiden med renovering, skola och falska människor runtomkring. Idag åkte jag inte till vfu´n eftersom det var en heldag i skogen...kändes inte så lyckat med min mage ;) Imorgon är det skolresa och jag vill verkligen inte missa den, hoppas verkligen på att jag blir bättre...

Bilder jag har inte ens lagt in dom på datorn än, men som jag sagt tidigare så SKA jag göra det!!!!!! NI SKA få se lite bilder =) Är verkligen urusel på sånt känner jag nu, ska bättra mig!! Jag lovar!!

 

Nu kommer lite bilder på nya huset!!!

Här får ni iaf två bilder på huset från i höstas när vi flyttade in!!!

 

HA DET BÄST!!!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: