vagentilldromhuset

2010-05-12
18:05:29

nu leker livet igen =)
Halleloj!!!

Nu har jag lämnat in min biotop-uppgift, jag kommer garanterat få kompleteringar på den, men det gör verkligen ingenting. Det är bara så skönt att ha gjort den och att den är inlämnad=)

I helgen blir det golvläggning här hemma =) Uffe håller just nu på att slipa väggarna där nere, medan jag sitter här, stackarn. Vi ska ju betsa golvet oxå, men ska lägga ut lite bilder på det ändå när det är lite som är lagt =) Ni måste ju få se hur det går för mitt kök =) Eller mitt och mitt...det är väl nästan mest Uffes eftersom det är han som fixar med det just nu =)

Till min lilla gissningslek.... Ida...du gissade rätt =)...Uffe friade och bröllopet kommer att äga rum nästa sommar =) Inte nog med det så var mamma och pappa här nyss och berättade att dom ska betala min klänning =) Vem är gladast idag då???? JAG!!!!!!!!!!! Men pappa tyckte väl inte att jag skulle specialbeställa en klänning från Italien direkt ;) Var väl kanske inte min tanke heller ;)

 
hihi.....



Kommentarer:
#1: Ida

Ååhh, grattis! :-) Lycka till med planeringen! Det finns jättefina klänningar på nätet, inte alls dyra, å som går att måttbeställa!

Hoppas du skriver om planeringen i bloggen, tycker -sånt är jättekul att läsa om! :-) Beror nog på att jag själv vill börja planera, väntar dock på att gubben ska fria. Förhoppningsvis kommer det väl snart! ;-)

Kram!

2010-05-12 @ 21:44:45
#2: Josefin

Losan skvallra för ett tag sen.. Nu ser jag att jag kan säga GRATTIS!! Fy fan vad roligt! =)

2010-05-16 @ 15:24:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: