vagentilldromhuset

2010-05-09
19:25:51

nisch hit och succession dit...

Hejsan =)
Skolan: det är så sjukt mycket i skolan just nu. På onsdag ska jag lämna in ett biotoparbete, som har pågått i 5 veckor och ska nu lämnas in...ahhhhh....hur ska jag hinna?? Har inte varit så stressad innan och kanske inte är det nu heller, bara sjukt trött på uppgiften! Uppgiften innehåller sammanlagt 14 delmoment och jag har väl tre stycken kvar, men måste nog ta kväll nu är helt slut!! =)

Hus/renovering: igår var Uffe och jag i Norrköping och inhandlade material till...ja vid det här laget vet ni väl vad vi sysslar med ;) Vi fick åka två vändor. Första vändan handlade vi grejer till ventilationssystemet, vi köpte de sista gipsskivorna, plast till golvvärmen och lite foam som ska ligga under golvet. Sen åkte vi hem och på vägen ringde jag min snälla faster P som snällt lånade ut deras släpkärra till oss och då bar det iväg till stan gen för att köpa 65 kvadratmeter golv (furugolv som ska betsas mörkt). Idag skulle Uffes brorson A komma hit och fixa lite eljobb, men han kommer nästa lördag istället. Vecka 19 innebär tre arbetsdagar och sedan ledig torsdag, fredag och då blir det golvläggning.

Gissningstävling: Jag skrev för ett tag sedan att det hände något väldigt roligt den 24 april när vi var på 30-års fest!! =) Kan någon gissa vad??? Inlägget innan kanske kan vara en liten ledtråd =) Feel free to guess =)

 

 

 


Kommentarer:
#1: Emma

Öppningserbjudande 20% på alla namnsmycken!

2010-05-09 @ 20:54:32
#2: Ida

Jag tror din gubbe friade! :)

2010-05-10 @ 07:29:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: