vagentilldromhuset

2010-05-16
17:14:15

häääj
Hääjsan!

Börjar med att  säga Tack Jossan!!! Grattis till dig oxå =)

Har haft fyra lediga dagar...två av dom gjorde jag ingenting och två av dom hade jag fullt sjå =) Jag har haft Signe här mellan lördag och söndag och det gick jättebra även om han valde att vara vaken i tre timmar på natten =) gissa vilka som var tröttast i morse??? Uffe och jag!!!! Det var iaf hur roligt som helst att ha henne här =)

Imorgon är det dags för två veckors VFU och sen är det bara TVÅ veckor kvar i skolan innan det är dags att gå på sommarlov =). Jag ska ha helhetsansvar i fem dagar och ska gör en exkursion med barnen samt att jag ska utföra intervjuer med barnen om hållbar utveckling för att ha till grund för en ämnesdidaktisk artikel som ska skrivas direkt efter VFU´n!!

Renovering: Uffe har lagt golv i hela nedervåningen och ska nu lacka golvet. Planen var från början att betsa golvet mörkt, men proceduren för att det skulle bli riktigt bra var sååå sjukt jobbig att vi valde att klarlacka golvet istället, tror att det kommer bli jättebra ändå ;) Ska lägga ut lite bilder på det senare...

Bröllop: vi har inte kommit nånvart med planeringen än, men vi måste fixa ihop ett första planeringsmöte...snart... =)

Kramisar på er



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: