vagentilldromhuset

2010-05-31
19:01:58

biotop...

Tjohooo!!
Idag fick vi tillbaka biotopuppgiften och den är KLAAAARRRRR!!!!!! Tjohooo, nu kan jag lägga den bakom mig och ägna mig helt åt artikeln som ska skrivas. Allt till VFU´n är skrivet och klart. Om två veckor är det äntligen sommarlov och då ska jag njuta av ledigheten från skolan, ska ju jobba så jag blir ju inte helt ledig, men det är iaf bättre än att plugga just nu.

Pappa kom hit och sågade ner ett ruttet äppelträd, han fixade det på några minuter, hurra för pappsen =) Jag har ju dessutom lovat lite fler bilder så då ska ni få det =)

Skåpen på plats

 

ja, så blev det en bild på en blomma oxå ;)

 

Vem vet...imorgon kanske ni kan få en bild på luckorna till köket, det ni!!! ;)

Avslutar med ett citat

"Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen"

See you later

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: